ons, 16 jan

Igår var det full fart på träningen, blev helt slut och det är så kul med just boxning. har alltid gillat det, min favoritgrej på idrotten i skolan minns jag. är så kul att få sparka osv, då har man ju något att avreagera sig på också ;) Slutade vid 9 och åkte hem duschade och hoppade i säng. Vaknade imorse och var så jäkla trött, låg och snoozade i 35 min haha så blev lite stressigt sen, men nu är jag i allafall på jobbet!
 
 
Går rätt ofta ner till Åhléns inredningsavdelning vid lunch, älskar att kika på inredningsprylar och småsaker till hemmet. Just nu har dem väldigt mycket fint där faktiskt, dels dem här tekopparna som finns i många olika färger. Funderar på att köpa två st, stora och fina. endast 49:- st!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!