ons, 30 januari

Fy vad trött jag är, igår också. Längtar till helgen, den ska få bli så lugn och bra. träna, sova ut och bara mysa med vänner/familj. Hur som, igår efter jobbet tog jag sällskap hem med min fina cissi och en promenad på det. Tiden gick jättefort så helt plötsligt fick jag snabba mig hem, laga lite lasagne och käka middag innan mamma hämtade upp mig vid parkeringen. Boxning 1,5 timme och var hemma halv 10 igen. Då var det bara att dusha och hoppa i säng.
 
Veckan har i allafall gått ganska fort, onsdag redan! Blir fika på jobbet idag eftersom jag flyttar till arlanda sen, så hela morgondagen ska två grabbar från arlanda komma hit och hjälpa mig att flytta alla saker och sen ska vi göra ordning på nya kontoret. Det blir bra det.
 
Fina cecilia och saknad ia! Längtar så mycket till vår när jag ser den här bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!