1 mars

 
Bilden är från igår på vägen hem från jobbet, lite bilköer men det var inte hela världen i när solen lös sådär starkt. Jag och Louise hade pratat om att åka till kista men hon slutade vid 7 så vi tar det i helgen istället, sen frågade mamma om jag ville med och träna och funderade på det ett tag men maten blev klar precis innan så skippade det också. Men det var nog lika bra det för kl 19.30 somnade jag och sov hela natten! Förstår inte hur jag kan vara så trött hela tiden? Men men, är i allafall på jobbet nu och snart är det dags för lunch. Och hur underbart är det inte med fredag? UNDERBART

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!