2013-03-04

Då var det måndag och ny jobbvecka har börjat. I fredags blev det en lugn hemmakväll med film och mys bara. I lördags fick jag med jossan på en prommis i "solen" fast det i själva verket var snöstorm! Därefter var det bara att hoppa in i duschen och göra sig iordning för kl 2 blev jag och marcus hämtade och vidare till hovet för att se AIK-brynäs. Bra stämning men trist att inte AIK vann. efter det åkte vi i allafall till mormor på god middag och mys till melodifestivalen. Hemma runt halv 11 då vi började lägga pussel som vi fick av mormor, 1000 bitars och man fastnar väldigt lätt måste jag säga, helt plötsligt var kl 03.00 och vi bestämde oss för att gå och sova haha.
 
Igår var det i allafall sol på riktigt så tog en pw och sen snabbade mig för att åka till farmor på fika. var där ett tag och sen vidare till farbror m. familj en snabbis. När jag kom hem gick jag ut på ännu en pw så det blev sammanlagt 1 mil igår! :) Sen storhandla för veckan osv. fartfylld helg med trevliga saker :)
 
Och idag blev jag skjutsad av världens bästa till väsby! tycker redan Marcus är jätte snäll som hämtar mig nästan varje dag i väsby efter jobbet, men idag gick han tillome upp en halvtimme tidiare för att skjutsa mig så jag skulle slippa gå upp så tidigt! Sitter och förbereder lite dokument nu och ska om ett tag  vidare till Uppsala på möte hela dagen. Blir nog spännande med lite nya utmaningar!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!