26/3

Tröttare än tröttast, tur att det är kort vecka! Igår efter jobbet blev det middag och lite fix hemma innan jag åkte iväg på intensivgympa. Min kropp mådde inte så bra men jag kämpade på och det var skönt att träna! Jag hoppas på boxning ikväll också, men beror på om mammi hinner.
 
Blev av med alla våra ekmöbler igår som var i vardagsrummet tidigare också, hade ett vardagsrumsbord, vitrinskåp och tvbänk som stod i förrådet + vår byrå som stod framme. blir att köpa en ny i vitt så fort som möjligt så vi har någonstans att få plats med allt! det ser väldigt tomt ut när man vant sig med att ha en byrå där också.
 
hade tänkt mig någon lite roligare byrå men får bli denna då det är väldigt praktiskt!
ska köpa till en mörk glasskiva att ha på också, för att det ska passa lite bättre in i vardagsrummet!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!