helg

I fredags blev det superlugnt för min del, somnade väl i soffan vid 10 och vaknade upp någon gång på natten igen, man blir helt slut efter en jobbvecka! I lördags var jag i allafall piggare och det började med att jag åkte in till stan för att träffa sara!
 
Jätte fint väder och faktiskt varmt så vi unnade oss en drink i solen! NU kängtar man ännu mer till våren!
Åkte sen direkt till marcus kusin som fyllde år på en liten fika innan jag snabbade mig hem och mötte upp Jennifer och Jossan, vi handlade lite och sen hem till Josephine där vi gjorde tapas och drack lite vin, även Lisette och Amanda var med, supermys.
 
Tapas!
 
Igår var det ju också hur fint väder som helst så jag träffade Jenny för en långpromenad. Så kul att träffa henne igen efter hon varit iväg på äventyr i två månader. sen blev det mest städning o lugnt innan vi gick över för tacos och hotell letande hos jonas och jossan. Mexicooo! Nu är det en hel jobbvecka men efter det är det ju röda dagar under påsk osv, längtar redan.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!