Långledigt!

Idag jobbar jag till lunch och sen är det långledigt, så härligt. Har med mig träningskläder så åker raka vägen hem till pappa och springer lite. sen är det mest storhandling osv som gäller. får se hur kvällen ser ut, det är ju trots allt nästan fredag idag ;)
 
Igår var vi och kikade på en annan bil i kungsängen som jag hade sett på blocket. Marcus blev helt såld så jag tror det kommer bli den istället, Renault Clio. själv var jag väl lite mer förtjust i Kia men denna var också skön att köra och det fanns väldigt mycket rolig teknik så att den verkligen kändes som en ny modell. högtalartelefon, keyless system så man behöver inte använda bilnyckeln osv. mycket roliga småsaker, och eftersom marcus kommer ha bilen största delen så är ändå det slutgiltiga beslutet hans. Tror den kommer bli super!
 
 
Denna bil, fast blir i vitt för vår del!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!