mars månad

Inte haft tid alls att skriva, men nu är jag i allafall tillbaka. Förra veckan träffade jag bästa Ia, ena dagen hemma hos mig då vi bara myste, i torsdags hemma hos henne där det bjöds på god lax middag! Tur att jag hann träffa henne lite innan hon åkte iväg igen, som tur var ska jag hälsa på henne i turkiet i sommar, inte helt fel!
 
Jag och Ia, haha!
 
I fredags var jag på jäkligt bra humör, först jobba till 12.00 och sen iväg för att skriva på papper för nytt jobb. Börjar om en månad, tror det blir bra. hoppas det! Sen var det bara att åka hemåt och göra mig iordnding lite för att sen åka in till stan. Jag, marcus, daniel, cissi, jonas och jossan åkte till barcelona tapas bar och käkade tapas och drack lite gott innan jag jossan jonas och marcus åkte vidare till en grym bar på söder. Godaste drinkarna jag någonsin druckit och jättebra service så dit ska vi tillbaka snarast! Satt där tills dem stängde och sen blev det hemgång.
 
Sov ända till halv 1 i lördags och sen var det i princip bara att göra oss iordning och gå över till marcus mamma där det var lite olika lekar där vi blev uppdelade i lag osv. Rolig idé tycker jag, vi var där från 16.00- 01.00 så sen var man rätt slut. Söndagen bjöd på strålande väder så istället för att träna gick jag och mamma en pw på 1 mil, jätte skönt. Därefter åkte jag och älskling till barkarby och köpte en present till pappa som vi ska fira imorgon.
 
Två drinkar från i fredags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!