Yesterday

 
 Igår blev det en spontanare direkt efter jobbet. Jag mötte mamma i jakobsberg så kikade vi i lite butiker samt åt god tapas innan vi gick på bio. Det blev "du gör mig galen" som var lite seg i början men blev riktigt bra i slutet. Som jag har sagt tidigare så älskar jag att göra sånt här på vardagar, helgen känns så mycket närmre då. En underbar eftermiddag med min fina mor, inte alla som kan ha den kontakten med sin mamma, jag är lyckligt lottad. Låter klyschigt men det är ju verkligen en av mina bästa vänner!
 
 

Kommentarer
Postat av: Berit

Älskade dotra! <3
Jag känner verkligen precis som du, du är min "bästis" som man kan berätta vad som helst för.
Vi har så himla mysigt ihop vad vi än gör.
Så är det någon som är lyckligt lottad så är det verkligen jag! Love you!

2013-03-14 @ 08:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!