liten lista!

 

Vad gjorde du kl 08 i morse? Var på jobbet
Vad gjorde du för 15 min sedan? för 15 min sen satt jag fortfarande på jobbet ;)
Vad har du druckit idag? Vatten och te!
Vad var det senaste du åt? Kött med potatis
Vad var det senaste du köpte? Frukost i morse!
Vad är det för färg på din ytterdörr? Brun
Vad är det för väder hos dig nu? Soligt och varmt, härligt!
Godaste glassmaken? melon eller päron!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja, till viss del!
Sover du tungt? Ohja det gör jag! På senaste har jag dock pratat i sömnen en hel del 
Drömmer du mardrömmar? Ja det händer.. 
Trivs du med ditt jobb/plugg? Absolut!
Favoritklädsel? Jeansshorts och linne/tröja, eller tighta jeans med en blus.
Vad ser du om du tittar till höger? alla kuvert jag har pulat med idag!;) 
Vad gör dig glad? Marcus, alla vänner och min underbara familj. + att jag har semester på fredag!
Vad ska du göra härnäst? jobba klart sen åka och ta sista vaccinsprutan
Höger eller vänsterhänt? Vänsterhänt
Humör just nu? Helt okej!
Favoritgodis? Apelsinkrokant eller svart/röda sura godisar
Kläder just nu? svarta jeans med vit blus!
Hur många kuddar sover du med? En eller ingen kudde! Medans marrcus har 5 på sin sida!
Spelar du något instrument? Nope!
Morgon eller nattmänniska? Lite av varje tror jag 
Vad är viktigast för dig? Alla nära och kära i min omgivning
Är du kittlig? Ja det är jag!
Stjärntecken? Kräfta
Äckligaste insekten? Alla är riktigt äckliga. Men spindlar är verkligen inte min grej 
Stökigt eller välstädat? Välstädat, kan bli galen ifall det är stökigt.
Vad längtar du mest efter just nu? semester, semester och semester vilket också innebär kvalitetstid med min älskling + fina vänner. Och förhoppningsis lite sol på det också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!