semester om 8 timmar!

Ser att det är fler och fler som besöker min blogg, kul! Nu sitter jag på jobbet och räknar ner timmarna!
Idag är det fredag och än så länge ser vädret fint ut, men lär väl komma lite regn sen! Hur som helst, får se hur kvällen blir. Som jag känner nu blir det en myskväll och bara njuta av semestern med lite vin och godis hihi, men vi brukar ju oftast ändra oss i slutändan så får väl se ;)
 
Imorgon ska jag övningsköra på morgonen, någon som har tips om bra trafikskola förresten?
Sen förhoppningsvis ska vi ta tag och måla balkongen så vi kan börja göra den lite fin. Och kvällen blir det massa mys/lite party med ia. Vi ska nog börja med en uteservering som har vattenpipa osv om det är fint väder. Då tänker jag tillbaka på london, det gjorde vi flera kvällar då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!