Svårt med rubriker när man bara skriver massa strunt..

Snart är det lunch och då ska jag även springa iväg och köpa en snygg stickad tröja som jag hittade i går. Frågan är bara färgen, vill egentligen köpa vinröd.. men jag vill ha allt i vinrött just nu och det är ju inte så roligt om det ser ut som jag har samma kläder på mig varje dag! Blir kanske marinblå istället :)
 
Springtur efter jobbet idag. Om det är fotboll på tv får vi se om mamma vill ut och övningsköra lite också, annars sparar vi nog det till helgen och så blir det lite mys hemma ikväll bara. Återstår att se!
 
Och imorgon är det redan fredag och första jobbveckan efter semestern är avklarad. Fredagkväll blir superlugn och lördag ska jag och Ia hitta på något bus. Sova ut ordentligt ska jag göra i helgen också!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!