Thats my girl

 
Min bästa vän tog körkort idag! Hon skrev förra veckan att hon klarade teoriprovet så vi firade med glass. Men hon ville inte avslöja när det var dags för uppkörning. Så snacka om att jag blev chockad när hon skrev att hon hade klarat det. Jag var helt säker på att det var några veckor kvar! Men jag är så stolt, hon är så duktig. Hon har inte övningskört länge alls, men varje gång hon ger sig in på något så gör hon det fullt ut. Visste att hon skulle klara det! Nu är det min tur, ska bara få lite av Ias motivation först! Men GRATTIS tjejen. På söndag ska vi ut och slira! <3

Kommentarer
Postat av: Ia

Sötnos, du är bäst<3

Svar: <3 du är!
fstrand.blogg.se

2012-08-09 @ 23:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!