Godmorgon!

Igår efter jobbet blev det raka röret till marcus mamma & Danne på middag. bjöds på kallops, har aldrig tyckt om det särskilt mycket tidigare men det var riktigt gott. Efter det var det hem och slappa i soffan men jag blev så uttråkad att jag gick ut och sprang! Måste jobba på min kondition så det blev lite intervaller, riktigt skönt.
 
Somnade sen sött. Idag är det jobb på schemat, är hur förkyld som helst så blir en riktigt lugn helg för min del så jag är 100% bra till måndag då jag startar nya jobbet. Idag ska vi i allafall hem till mamma efter jobbet och kika i nya lägenheten då hon flyttade till sumpan igår. Ska bli jätte spännande!
 
 
 
Jag i lördags, våren är verkligen på väg nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!