Haft en bra påsk?

 
Så jäkla skönt att ha lite extra ledighet, det gör verkligen skillnad! I torsdags blev det en lugn kväll, tittade på SATC filmen och mös bara. vaknade upp fredagen av strålande sol så blev en pw och sen fix för att åka till barkarby där jag kikade på lite träningsskor osv. Sen ner till mamma på påskfika innan det blir vidare på påskmiddag hos marcus moster!
 
I lördags träffade jag fina therese på dagen, från min gamla klass. det är verkligen roligt när vi ses för vi är jätte nära och kan prata om allt, trots att vi ses en gång om halvåret ungefär!  Jättefint väder då också så vi åt först lite lunch och sen satt i kungsträdgården med en kaffe. Kvällen blev super också, kom lite folk hem till oss också. Jag och jossan körde stress, så jäkla kul haha! Tiden gick jätte fort och plötsligt var klockan 06.00 och dags att sova. Vaknade upp och mådde faktisktt bra med tanke på mängden vi drack! Blev våfflor hos Jonas och joss och sen hem och städa upp allt osv. Igår var sista lediga dagen och jag njöt fullt ut. På dagen blev det pw och mys hemma och sen var vi hos pappa på trerättersmiddag.
 
Nu jobbar jag sista veckan på mitt jobb och sen har jag nya spännande utmaningar framför mig! Är nervös men längtar.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!