Träning

 
Är verkligen taggad för träning just nu, gick super förra veckan och nu ska det fortsätta så har jag bestämt mig för! Älskar Joel Kinnamans citat "träning ska vara blod,svett och tårar. Inte fruktsallad,kesella och instagram." Så sant, instagram är ju mest bilder på nyttiga maträtter osv där dem tränar. Jag är väl lite motsatsen, älskar frukt osv men är riktigt godis och sötsugsgalen. Men så länge jag tränar tycker jag det är okej faktiskt. Man måste få unna sig!
 
Som ni ser på bilden högst upp har jag börjat med "Kick-ass april" där man ska göra övningar varje dag för att förhoppningsvis se resultat i slutändan. Spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!